310.


''Zrób to sam!''
Uwielbiam prace manualne! Malowanie, klejenie, szycie i wszystkie inne podobne sprawy są dla mnie ogromnym relaksem. Moja kreatywność wtedy się kształtuję a nerwy odchodzą na bok. Bardzo często w internecie poszukuję ''instrukcji'' aby wykonać pewne rzeczy. Niestety nie wszystko udaje mi się znaleźć. Wpadłam na pomysł, że jeśli będę robiła coś co uznam, że może kogoś z Was to zainteresuję to będę robiła takie wpisy :) Mam nadzieję, że nowa forma postów na blogu ''Zrób to sam!'' przypadnie Wam do gustu! :) 

Wianek na włosy!


Potrzebne materiały:
Filc - najlepiej z gotowym klejem który można kupić w Empiku.
Sztuczne kwiaty.
Pistolet z ciepłym klejem. Również można taki kupić w Empiku.
Nożyczki.
Opaski.


1. Na samym początku odrywamy główki naszych kwiatów od łodygi.


2. Ucinamy ogonki tak aby nasz kwiatek wyglądał tak jak ten różowy po prawej stronie. Dla porównania fioletowy kwiatek ma jeszcze resztki łodygi. 


3. Wycinamy z kartonu pasek o długości około 18cm i 2cm szerokości. Wycinamy również pasek z filcu o długości 20cm i około 5cm szerokości. Następnie nasz kartonik oklejamy filcem.


4. Kiedy nasz filcowy pasek jest już gotowy to przechodzimy do nakładania kleju na kwiatka. Musimy pamiętać o tym, że taki klej jest bardzo gorący i szybko schnie. Dlatego ten etap naszej pracy musimy wykonać bardzo szybko ale ostrożnie. Klej jest bardzo ciągnący dlatego fajnie mieć pod ręką nożyczki którymi możemy zwinnie ucinać ten klej.




5. Z filcu wycinamy trzy prostokąty. Długość około 4 cm i szerokość około 2 cm.


6. Następnie nasze prostokąty przyklejamy do naszego paska z kwiatami. Przykładamy opaskę i zaginamy prostokąty i zaklejamy. 


Proste prawda? :) Jestem ciekawa czy Wy kiedyś zrobiłyście taki wianek. Jeśli tak to czekam na Wasze zdjęcia na moim fanpage In Concrete Jungle na facebook'u ! 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger