308.


''Przyjaciel to ktoś, kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą''.


Aktywne spędzanie czasu z przyjaciółkami to najlepsze spędzanie czasu! Pomimo tego, że na co dzień każda z nas mieszka w innym mieście nasza przyjaźń na tym nie ucierpiała. Zawsze kiedy jesteśmy w trójkę w Koninie to staramy się robić coś ciekawego. Oczywiście po paru minutach jazdy na rolkach przy dziewczynach zrobiło mi się wstyd. One tak pięknie jeżdżą a ja wyglądam i poruszam się jak łamaga... Przynajmniej było zabawnie :) Nie ukrywam, że tęsknie za Nalewajką i Oliwią kiedy zbyt długo ich nie widzę! To między innymi przy nich mogę być sobą w 100% i wiem, że jak zrobię coś naprawdę głupiego to będą się ze mnie tylko śmiały. Zawsze kiedy siedzimy i jemy tony lodów i niezdrowego żarcia nie mam wyrzutów sumienia bo jak tyć to w grupie haha :) ! 








Fot. Izabela Dembińska

Oliwia - cała na czarno
Nalewajka - z czerwonym topem 

4 komentarze:

  1. Super dziewczyny! Też mam ochotę pojeździć. A wiadomo, że wspólnie raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jakie pozytywne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestescie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Widać, że jesteście mega pozytywne :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger