305.


Uwielbiam styl uliczny! Zawsze kiedy spaceruję po mieście oglądam w co ubrani są inni. Takie przechadzki są dla mnie najbardziej inspirujące. W dzisiejszych czasach łatwo nam podejrzeć jak nasi idole ubierają się poza sceną. Od dawna obserwuję styl kilku gwiazd. Jedną z najbardziej inspirujących mnie osób jest Królowa Beyonce. Dzięki aplikacji Clotify 2.0 stworzyłam dla Was propozycję zestawów w stylu Bey. Na moim koncie Clotify 2.0 znajdziecie jeszcze więc inspiracji. Zapraszam do pobierania tej aplikacji i obserwowania mnie @MichalinaRyznar .  Mam nadzieję, że nowy cykl wpisów jaki otwieram na blogu przypadnie Wam do gustu. Czekam na propozycje gwiazd które chcecie zobaczyć w kolejnym wpisie ''Street style...''

Street style:
 Beyonce

Okulary - Ray Ban
Marynarka - New Look 
Spodnie - Top Shop 
Buty - DeeZee
Torebka - H&M

Bluzka - H&M
Spodnie - Levis
Buty - Converse 
Okulary - Ray Ban 
Lakier do paznokci - Chanel 475
Sukienka - H&M
Buty - Guess
Lakier do paznokci - Inglot 38

Bluzka - H&M
Spodnie - Top Shop
Marynarka - H&M
Okulary - Cropp 
Buty - czasnabuty.pl 
Spódnica - H&M
Bluzka - Tally Weijl
Buty - Marels 

Czekam na Wasze komentarz jak Wam się podoba tego typu wpis! Piszcie również kogo styl chcecie abym wzięła pod lupę :) Wszystkie kolaże są zrobione dzięki aplikacji Clotify 2.0 . Jak widać można świetnie i kreatywnie bawić się za pomocą tej aplikacji :) 

3 komentarze:

  1. Aż miło się patrzy jak się rozwija Twój blog ;D ! Obserwuje go od początku i z miesiąca na miesiąc jest coraz lepiej :). Ten pomysł z tymi stylizacjami jest super. Ja chetnie bym zobaczyła styl Rihanny i Anji Rubik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda Gessler niech bedzie w tych wpisac! Hahaha xd #besos

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger