298.


''Sukces bierze się stąd, że odstajesz, a nie stąd, że pasujesz"


Wiele razy w życiu miałam problemy przez to, że jestem sobą. Dopiero kiedy przeprowadziłam się do większego miasta zrozumiałam, że to wszystko za co mnie ''karano'' w szkole to mój ogromny atut. Wygląd, otwartość na świat, czasami za duża bezpośredniość i nie panowanie nad mimiką twarzy (można z niej wyczytać chyba wszystko) to moje znaki charakterystyczne. Przez pewien okres życia mój promyk radości zgasł, przez osoby które tego nie akceptowały. Próbowałam się dopasować do społeczeństwa. Tak próbowałam! I jak można się łatwo domyślić, wyszło mi to z marnym skutkiem. Poznałam paru nowych ludzi którzy znają się na wszystkim co chce w życiu robić czyli moda i taniec. Zaczęłam słyszeć pochwały za to za co wcześniej mnie ludzie krytykowali. Zaczęłam wierzyć w siebie i swoje możliwości. Dopiero teraz gdy nikt nie zabrania mi być sobą wszystko powoli się układa. Staram się wierzyć mojej intuicji. Oczywiście czasami nie wychodzi mi to na dobre ale człowiek musi nauczyć się na swoich błędach. Tak często słyszymy ''BĄDŹ SOBĄ'' a tak rzadko potrafimy się do tego dostosować. Ja już zrozumiałam, że życie mam tylko jedno i nie mogę cały czas się dopasowywać do innych. Teraz czas na Ciebie! :) 






Bluza - DENLEY.PL
Okulary - Alieexpress

5 komentarzy:

  1. dokładnie, trzeba być sobą. nie warto podążać za innymi... bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, trzeba być sobą, nie warto tracić czas na ludzi, którzy nas krytykują, a sami zapewne "grają pod publikę".
    Rewelacyjne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjecia !

    OdpowiedzUsuń
  4. No no... Ciekawy pomysł na sesję <3

    Pozdrawiamy,
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądry post! Bądź najlepszą wersją siebie! Super zdjęcia! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger