286.


''Elementarz stylu'' Katarzyny Tusk jest jedną z lepszych książek jaką w życiu przeczytałam! Dostałam ją w prezencie od Kamila i kiedy ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie mi towarzyszyć przez lata. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że były sytuacje w których byłam tylko ciałem a moje myśli były już z tą książką. Każdą wolną chwilę poświęcałam temu elementarzowi. To właśnie Kasia nauczyła mnie, że ''mniej znaczy więcej''. Fakt wiedziałam o tym dawniej ale dopiero Ona mnie do tego przekonała. Po przeczytaniu tej książki miałam ogromny niedosyt! Chciałam więcej i więcej! Po jakimś czasie zaczęłam regularnie odwiedzać bloga Kasi            ''Make life easier'' .
Kiedy dowiedziałam się o możliwości spotkania z jedną z moich największych inspiracji w dziedzinie stylu od razu wiedziałam, że nie może mnie tam zabraknąć! Kasia jest przemiłą i bardzo skromną dziewczyną! Chwila rozmowy z nią była dla mnie ogromną przyjemnością. Zrobiło mi się bardzo miło kiedy pochwaliła mój styl! Po takich słowach uśmiech nie schodził mi z twarzy przez cały dzień :) 








To właśnie tę stylizację pochwaliła Kasia Tusk :) 

Ramoneska - H&M
Okulary - H&M 
Torebka - kupiona w butiku w Nowym Jorku 
Bluzka - AMISU
Spódnica - Forever 21
Buty - kupione w butiku w Madrycie

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam Kasię ! Jest genialna i bardzo sympatyczna! Faktycznie ta stylizacja jest bardzo fajna i sama bym taką z przyjemnością ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie że miałaś możliwość spotkania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja w stylu Kasi :D myślę, że ona równie dobrze mogłaby w ten sposób się ubrać.
    dla mnie Kasia przez kilka lat była dużym wzorem, odwiedzałam jej bloga codziennie. niestety, przed maturą porzuciłam czytanie blogów, w tym właśnie Make Life Easier. mam nadzieję, że do tego wrócę. a książkę chcę przeczytać już od dawna! jeszcze bardziej mnie do tego zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawi mnie ta książka :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na dzień w którym to Ty będziesz podpisywała książki! :)

    Pozdrawiamy,
    StyleLove.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger