251.


Co byś dzisiaj zrobił gdybyś miał pewność, że to się uda?
Z nowym rokiem większość z nas robi postanowienia. Ja już od dawna tego nie robię z prostej przyczyny: ngdy ich nie realizowałam. Zawsze jak chciałam schudnąć to przybywało mi kilogramów. Kiedy chciałam coś zrobić to zawsze było pod górkę. Skłamałabym gdybym powiedziała, że nic nie zaplanowałam na rok 2016. Przedewszystkim muszę być bardziej pracowita. Reszta już nie zależy tylko ode mnie. W tym roku nie chcę zostawiać czegoś na ostatnią chwilę bo to zawsze źle się kończy. Wam również tego życzę :) Pamiętajcie, że każdy dzień jest dobry aby zacząć pracę nad sobą i swoimi marzeniami. 
Jestem ciekawa czy macie jakieś postanwanienia na 2016 rok. Jeśli tak to piszcie! :)





Fot. Asia Słupczyńska

Golf - Mojej mamy. Jest starszy ode mnie :) 
Spodnie - H&M
Płaszcz - MOHITO

9 komentarzy:

  1. mam z postanowieniami tak samo jak Ty :)
    ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała schudnąć także zrób jakiś post o odchudzaniu ;D Bo po Tobie widać, że dużo pracowałaś nad swoją figurą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę wrócić do biegania dawało mi to satysfakcję! Całość prezentuje sie bardzo elegancko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Golf Mamy wymiata! :-) lubie takie rzeczy, które sa ponadczasowe :-D

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super płaszczyk. Ja nie mam postanowień na ten rok :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale genialny płaszczyk :)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia i super stylizacja:)bardzo pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chce schudnac i byc szczesliwa ...........

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger