227.


Barcelona jest miejscem w którym nie trudno sie zakochać. Uliczni artyści i lokalne sklepiki dodają ogromnego uroku temu miastu. Mieliśmy szczęście ponieważ podczas naszego pobytu odbywał się festiwal patronki Barcelony czyli ''Festa Major de la Marce''. Na rogu każdej ulicy można było znaleźć coś ciekawego. Również były rozstawione budki z lokalnymi produktami. Między tymi wszystkimi atrakcjami znalazłam stoisko schroniska dla bezdomnych zwierząt w Barcelonie! Pełno pięknych psiaków czekających na nowy dom. Zaskoczeniem dla mnie było stoisko z adopcją fretek! Bardzo się cieszę, że ludzie coraz chętniej adoptują zwierzęta i ic los nie jest dla nich obojetny. 



Muszę przyznać rację wszystkim którzy mówili, że Barcelona ma przepiękne plaże! Długi deptak z palmami robi wrażenie! Na pewno wrócę tam jeszczę tylko, że w cieplejszym okresie. Niestety jestem ogromnym zmarźluchem i najlepiej jakby było ponad 30°C na plaży. Widok ludzi uprawiających sport sprawił, że zatęskniłam za moimi ćwiczeniami i zdrowym trybem życia. 







13 komentarzy:

  1. Jakie kochane zdjęcia! Chciałabym kiedyś odwiedzić, zwiedzić Barcelonę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia fotka najlepsza! :*
    Gossipboy DP haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Twojego komentarza to sie nie spodziewalam :D :*
      #szok #megamilo

      Usuń
  3. Barcelona jest na liście moich marzeń *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to sie stalo ze wrocilas bez tego bialego psiaka ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem :( sama zadaje sobie teraz to pytanie..

      Usuń
  5. Jestes coraz piekniejsza! Dzisiaj w tej bialo niebieskiej bluzce na snapie to rakieta ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widac, ze dobrze sie bawilas! swietne zdjecia :)

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej odpisz proszę u mnie w komentarzach gdzie kupiłaś tą swietną sukienke, muszę ja mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że sukienka się podoba :D Kupiona w lumpeksie za 6 zł :)

      Usuń
  8. Jak to sie stalo ze nie zabralas ze soba tego bialego psiaka ? pasowalby do Ciebie idealnie ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger