198.

 
Podczas mojego pobytu w Nowym Jorku otrzymałam zaproszenie na wywiad w Radiu Rampa. Jest to największe polskie radio w Stanach Zjednoczonych. Nie był to mój pierwszy raz w radiu. Każda moja wizyta w tego typu miejscach wiąże się z ogromnym stresem. Całe szczęście tym razem tak nie było. Wywiad przeprowadziła ze mną Ania Matlewska z którą znam się od urodzenia (Ona jest 5 minut starsza). Myślę, że to była jedna z przyczyn mojego dobrego nastroju. Głównym tematem był mój blog oraz taniec. Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba i dowiecie się czegoś nowego na mój temat. Zapraszam do wysłuchania mojego wywiadu.
WYWIAD + krótki filmik klikamy! :) 







Zapraszam na filmik z mojego pobytu w Nowym Jorku:

8 komentarzy:

  1. Moja ukochana biel ❤️

    ___________________
    Minimalist&fashion blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym sie jakala hahaha pozdrawiam GF

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę wywiadu, ale wiem jakiego musiał buc stres :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. wow nie wiedziałam że już taka popularna jesteś :) gratuluję :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa :) super doswiadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dobrze brzmi w radiu. :) ja kilka razy wygrałam coś w radiu, ale niestety nigdy nikt wywiadu ze mną nie przeprowadzał. xd
    zazdroszczę, że byłaś w Nowym Jorku już nie pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Doswiadczenie ,ktore daje poczucie zadowolenia z tego co sie robi.Raz nagrali ze mna wywiad o maturze ale na antene nie puscili hahaha -Jolka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger