197.


Podobno żeby dobrze poznać miasto trzeba się w nim zgubić. Ja akurat z tym nie mam problemu. Zazwyczaj mam dobrą orientacje w terenie ale czasami to nie wystarcza. W Nowym Jorku miałam taki moment, że ze łzami w oczach poszukiwałam miejsca docelowego i gdyby nie TAXI chyba nigdy bym tam nie dotarła.. Pocieszające było tylko to, że zmierzałam cały czas w dobrym kierunku! Można sobie wyobrazić jak blisko byłam celu skoro cały kurs taksówką wynosił 0,40$ .





Uwielbiam M&M's World! Bardzo lubię czekoladę także jest to raj dla mnie. W Polsce niestety mamy bardzo mało smaków M&M'sów.. W Nowym Jorku możemy spróbować o smaku kokosowym, owocowym lub z różnymi ciasteczkami w środku. Również znajdzie się coś dla ''dużych dzieci'' czyli M&M's o smaku czerwonego wina lub rumu. Jest to miejsce idealne dla osób które uwielbiają słodycze lub fajne gadżety. 






Z Weroniką wiążą się moje początki na scenie. To ona była moją pierwszą partnerką w duetach Disco Dance. Pamiętam nasz pierwszy turniej i pierwszy medal w życiu. Jakby ktoś mi powiedział prawie 10 lat temu, że obie zatańczymy na Broadwayu to bym go wyśmiała. Umarłabym ze śmiechu jakby ktoś mi powiedział, że pojadę oglądać występ Weroniki do Nowego Jorku.. Przecież takie rzeczy są nierealne. No a jednak to wszystko się wydarzyło. Miałam przyjemność oglądać Weronikę na scenie w szkole ''The Lee Strasberg Theatre & Film Institute New York'' i byłam zachwycona i wzruszona jednocześnie. Od zawsze patrzę na ViVi bardzo krytycznie, zresztą sama może to potwierdzić ile razy na nią krzyczałam na sali treningowej żeby wszystko było idealnie (oj niedobra Ryznar!). Jest to zdolna bestia i zwierze sceniczne! Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i za jakiś czas będę mogła Wam napisać, że byłam na premierze filmu lub spektaklu w którym Weronika grała. 
Gratuluję jeszcze raz i trzymam za Ciebie kciuki ViVi ! #love

Ps. Nie pamiętam jak to wyszło ale to ja wymyśliłam Weronice przezwisko ViVi. Jest to już tak zaawansowane, że cała moja i jej rodzina tak do niej mówi. Akurat bardzo mnie to cieszy :) !

Zapraszam na mój filmik z Nowego Jorku:


8 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę !

    ______________________
    Fashion&minimalist blog
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Przezwisko nie jest czasem jeszcze z blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie pamiętam :P ale możliwe bo na Onecie dawno temu pisałam i Vivi chyba też a ta ksywka od 10 lat już chyba istnieje :D

      Usuń
  3. Dobrze dobrane masz okulary ,fajnie w nich wygladasz.(foto 1)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger