181.


Grudzień był najbardziej leniwym miesiącem w 2014 roku! Wylegiwanie się na kanapie i granie w SIMSy zabiło moje poczucie czasu (które i tak jest słabe) oraz wzmocniło siedzącego we mnie lenia. Z całego serca cieszę się, że ten okres już minął! Styczeń zaczęłam ''z gruber rury''. Dużo czasu spędzałam z przyjaciółmi i na opracowywaniu idealnego planu na rok 2015. Postanowień nie zrobiłam bo od 5 lat są w sumie takie same. Wyjątkowo wszystko idzie w dobrym kierunku aby je spełnić. Najważniejsze jest to, że w końcu w siebie uwierzyłam i wiem, że wszystko mi się uda. Nic nie stoi na przeszkodzie aby spełniać swoje marzenia i dalej być szczęśliwym człowiekiem! :)










Spodnie - Reserved

16 komentarzy:

  1. ten sweter jest cudowny<3

    _______________________
    sale on
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia i pokój! <3

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Bardzo ładny kolor sweterka ;)
    Zapraszam też do mnie Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne zdjęcia! Co post to ładniejsze ;D Gdzie robione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* zdjecia u mnie w domu byly robione :)

      Usuń
  5. Misia uwielbiam ten pokój jest cudowny ! piękne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia:) Aż tak Cię wciągnęły Simsy? hahaa :))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super golf! xx ngyven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twoje podejscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj,piekne wszystko i takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę takiego zapału przez cały rok. Ja niestety też mam czasami takie dni kiedy nic mi się nie chce. Najchętniej bym leżała i np. grała tak ja Ty w simsy. Ale wiem trzeba się ogarniać i spełniać marzenia! ;)
    styloovnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jesteś śliczna :O
    zapraszam do mnie :
    http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te zdjęcia kojarzą mi się z takim domowym ciepłem. Są naprawdę świetne. :)
    Ja postanowienia zrobiłam i jak na razie udaje mi się ich dotrzymać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka Ty śliczna. Grudzień też był dla mnie leniwy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze optymizmu i zapalu,ja to tylko marudze i nic mi sie nie chce.Pozdrawiam z Londynu.Tez Miska

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger