179.


Przez ostatnie dni moim największym marzeniem jest kubek z gorącą herbatą, kocyk i oglądanie bezsensownych rzeczy w telewizji.. Mam wrażenie, że zapadam w sen zimowy. Czuje się ciągle zmęczona a tempo jakie sobie narzuciłam momentami mnie przerasta.. 
Od jakiegoś czasu mam problem ze znalezieniem ubrań które by nie były słabej jakości i ładnie na mnie wyglądały.. Bezrękawnika szukałam od września i znalazłam dopiero w tamtym tygodniu. Widziałam go wcześniej w H&M ale cenowo mi nie odpowiadał. Bałam się, że to będą pieniądze wyrzucone w błoto.. Całe szczęście są wyprzedaże! Cena bezrękawnika spadła o ponad połowę a obawa o zmarnowanych pieniądzach się nie sprawdziła. Prawię się z nim nie rozstaje. Jest uniwersalny i pasuje do większości rzeczy. A co najważniejsze jest ciepły! Taki sam problem miałam z bluzami. W sklepach królują bluzki i bluzy z ''plastiku''.. Materiał jest okropny a wykonanie jeszcze gorsze. Na szczęście firma TheRAPia wear przybyła mi na ratunek! Propozycję współpracy przyjęłam od razu. Oprócz bardzo dobrego wykonania ogromnym plusem tych bluz są kieszenie zapinane na zamek! Zazwyczaj tego elementu mi brakuję w ubraniach. Bardzo mięciutki materiał w środku sprawia, że nie mam ochoty zdejmować tej bluzy. 






Bluza - TheRAPia wear
Spodnie - New Look
Buty- DeeZee
Komin - H&M
Bezrękawnik - H&M

12 komentarzy:

  1. trudno byłoby Cię nie zauważyć w takiej bluzie ;)
    teraz święta, odpocznij trochę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :)
    Ta pogoda każdego dobija :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluza,dla mnie ta firma to cos nowego i jestem mile zaskoczona ,wygladasz swietnie zmeczenia nie widac gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. ja szukam juz od dawna bezrękawnika ale marzy mi się w kolorze amarantowego różu z białym futerkiem w środku :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna jest ta bluza! Bezrękawnik również świetny ;)
    Piękne zdjęcia :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie zazdroszczę Ci tych pięknych włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie! :)xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz! Buty niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie ta stylizacja ,fajna bluza ,pozdrawiam ,Beata

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger