098.

To są chyba moje pierwsze w życiu wakacje w których tyle moich postanowień zostało wykonane. Już ponad miesiąc ćwicze i pracuje nad swoim ciałem i całą sobą z czego osobiście jestem dumna. Również w przygotowaniach mam post na temat fitnessu i rzeczy do tego potrzebnych. Tak długo jego przygotowanie trwa ponieważ sama cały czas dowieduje sie nowych istotnych rzeczy na ten temat :) Niedawno zaczełam współprace z firmą Loves-Bows Bracelets z czego ja jestem zadowolona bo bransoletka jest jak dla mnie idealna ponieważ ma koraliki w moim ulubionym kolorze miętowym i motyw Dłoni Fatimy. Ten motyw bardzo mi sie podoba a mam tak mało rzeczy z nim.. 


















Chusta - Zara SH
Sukienka - H&M SH
Buty - Tommy Hilfiger
Bransoletka - Loves-Bows Bracelets

Instagram





13 komentarzy:

  1. Wygladasz pieknie,a to miejsce na zdjeciach jest urocze,wakacyjne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz uroczo i zazdroszczę Ci tych pięknych loków! :)

    zapraszam do mnie i z przyjemnością obserwuję, Kochana :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty masz piękne włosy kochana ;) i jesteś śliczna ;) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! Bardzo dziękuję za miły komentarz na moim blogu :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajny wygląd bloga! Tylko czemu zimowy nagłówek w wakacje ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje Wszystkim za takie miłe komentarze! :) Czemu zimowy nagłówek?? Hm.. Takie zdjęcie akurat mi pasowało żeby było tutaj wiecej kolorów i tyle :) Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia! bardzo podoba mi się ta apaszka, no i Twoje włosy, cudownie wyglądają :-) dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia! bardzo podoba mi się ta apaszka, no i Twoje włosy, cudownie wyglądają :-) dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twojego bloga! Dziewczyno rozwijaj sie tak dalej pod każdym względem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez obserwuje :D fajna sukienka :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger