019.

To były najgorsze zakupy w moim życiu. Nigdy nie wyszłam taka zła ze Starego Browaru w Poznaniu. Pozmijając ogromne kolejki, bo tego się spodziewałam, to nic kompletnie nic nie załatwiłam. Pare innych czynników spowodowało to, że jednak tamte zakupy zaliczam do katastrofy.. Na szczeście w ten piątek może sytuacja świątecznych zakupów zmieni się na stanowczo lepszą. Stwierdziłam, że już nigdy nie pojade na zakupy bez Nalewajki. A jednak jestem zmuszona :( .. Jednak pociesza mnie fakt, że w bedzie mi towarzyszył Kuba co może sprawi, że to bedzie miły czas :) . Kolejne godziny spędzę na poszukiwaniu czegoś godnego na Sylwestra, którego osobiscie się już doczekac nie moge. Zapowiada się mój  najlepszy dotychczasowy Sylwester. Bedzie jednak mi kogoś brakowało. Póki co zostało mi jeszcze sprzątanie. Dużo sprzątania. I ogarniania wszystkiego.





Marynarka- SH w Nowym Jorku
Bluzka- The Outcast w Nowym Jorku
Spodenki- Cubus


Fourem ! 
Zapraszam na fanpage na naszym kochanym Facebook'u klik ! Strona praktycznie o wszystkim a przede wszystkim o modzie !
Marcelina Woźniak
Michalina Ryznar
Michalina Woźniak
Magda Dominiak

3 komentarze:

  1. "Marynarka- SH w Nowym Jorku" No bo zabiję! Pamietaj, że obiecałaś, że kiedyś pojedziemy tam razem i będziemy sławne! hahahhh :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam ! ! ! I ja tego dopilnuje ! Jeszcze zawładniemy razem tym miastem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W zyciu nie widzialam takich wlosow !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)

Copyright © 2016 In Concrete Jungle , Blogger